شنبه 9 تير 1403

بسترهاي گردشگري در پارك تلار قائمشهر فراهم مي‌شود

  تاريخ:بيست و دوم فروردين 1388 ساعت 11:42   |     کد : 18833   |     مشاهده: 1253
به گزارش صنعت نیوز، فرماندار شهرستان قائمشهر گفت: بسترها و زمينه‌هاي مساعد مانند امنيت و امكانات لازم براي جذب گردشگر در پارك جنگلي تلار قائمشهر فراهم مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، فرماندار شهرستان قائمشهر گفت: بسترها و زمينه‌هاي مساعد مانند امنيت و امكانات لازم براي جذب گردشگر در پارك جنگلي تلار قائمشهر فراهم مي‌شود.

حسن قلي‌زاده صبح امروز در حاشيه بازديد از پارك جنگلي تلار قائمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته با تخصيص اعتبارات لازم براي مطلوب‌سازي فضاي موجود اين پارك هم اكنون محيطي مناسب به وجود آمده است.

وي به انجام جاده‌سازي به طول هفت كيلومتر در پارك جنگلي تلار اشاره كرد و ادامه داد: حفر چاه‌هاي عميق آب، ايجاد پاركينگ، تامين آب و برق از ديگر اقداماتي است كه براي اين پارك انجام مي‌گيرد.

به گفته وي در سال گذشته 2 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار سال گذشته براي انجام طرح‌هاي پارك جنگلي تلار از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تخصيص يافت.

وي اظهار داشت: پارك جنگلي تلار با وسعت 162 هكتار در منطقه جاده نظامي كه به 160 هكتاري معروف است، به ‌عنوان منطقه جذاب گردشگري استان مازندران به شمار مي‌رود.

وي با اشاره به اينكه اين پارك ‌در فاصله ۱۰ كيلومتري قائمشهر واقع است و به عنوان يك منطقه تفريحي و سياحتي جزو يكي از مناطق ۶۰ گانه گردشگري استان مازندران به شمار مي‌رود، افزود: با توجه به جنگلي و وسيع بودن پارك نياز است تا زمينه‌اي فراهم شود تا خانواده با آرامش خاطر از اين محيط بهره‌مند شوند.

قلي‌زاده گفت: ايجاد باجه نيروي انتظامي براي تامين امنيت پارك جنگلي تلار در دستور كار قرار دارد تا توسط پيمانكار مربوطه كه زيرنظر شهرداري فعاليت مي‌كنند، انجام شود.

فرماندار قائمشهر درباره سابقه مديريت پارك جنگلي تلار گفت: در گذشته اين پارك كه از داشتن مجموعه‌اي به‌عنوان متولي محروم بود از سال گذشته با واگذاري آن به شهرداري قائمشهر فعاليت‌هاي خوبي در آن صورت گرفت‌.

در اين بازديد سرپرست شهرداري قائمشهر نيز با تاكيد بر لزوم فراهم آوردن بسترهاي و امكانات لازم براي اين پارك جنگلي گفت: با تحويل اين پارك به شهرداري اقدامات صورت گرفته در آن همين راستا است.

عباس صالح‌زاده افزود: خريد تجهيزات وسايل بازي به منظور ايجاد شهر بازي در اين پارك از اقداماتي است كه توسط شهرداري قائمشهر در اين مجموعه انجام مي‌شود.

 

http://sanatnews.ir/News/1/18833
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است