شنبه 9 تير 1403

معاونت صنایع‌دستی پیشتاز است

  تاريخ:نوزدهم فروردين 1388 ساعت 12:22   |     کد : 18683   |     مشاهده: 1151
به گزارش صنعت نیوز، معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی بیشترین رکورد ثبت شده را در سیستم ویستا سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در میان معاونت‌های دیگر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی بیشترین رکورد ثبت شده را در سیستم ویستا سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در میان معاونت‌های دیگر دارد.

معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی با ثبت 121 هزار و 513 رکورد در بانک جامع آماری سازمان میراث فرهنگی تا پایان سال 87، پیشتاز سایر معاونت‌ها بوده است.

معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی نیز بعد از معاونت صنایع‌دستی در رده دوم ثبت اطلاعات در این بانک جامع است.

این گزارش حاکی از آن است که معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی کشور از نیمه‌های دوم سال 86 اقدام به ثبت اطلاعات در بانک جامع آماری کرده است.

آمار کلی تعاونی‌های مرتبط با صنایع‌دستی، بانک اطلاعاتی صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی برای صدور کارت شناسایی، صدور اعلامیه تأسیس، فرم ارائه تسهیلات بانکی به هنرمندان، فرم تمدید کارت شناسایی، فرم مشخصات آموزش دیدگان مراکز آموزشی، فرم مشخصات شرکت‌های فعال بازرگانی صنایع‌دستی و مشخصات کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی از جمله اطلاعات موجود معاونت صنایع‌دستی را در این بانک است.

بر همین اساس از آغاز ورود اطلاعات در این بانک، 30 استان کشور با ورود اطلاعات موجود خود در موراد ذکر شده، به جمع بندی مناسب از وضعیت صنایع‌دستی استان‌‌های خود کمک کرده‌اند.

طبق اطلاعات موجود در بانک جامع آماری ویستا، بیشترین رکورد ثبت شده در بخش صدور کارت شناسایی با 79 هزار و 212 رکورد بوده است.

همچنین که در بخش فرم مشخصات آموزش‌دیدگان مراکز آموزشی نیز با 20 هزار و 438 رکورد،‌ آمار و اطلاعات مناسبی از تمامی استان‌های کشور جمع آوری شده است.

این در حالی است که استان بوشهر با 12 هزار و 715 رکورد در بخش صدور کارت شناسایی و استان اردبیل با 2 هزار و 855 رکورد در بخش آموزش دیدگان بیشترین رکوردها را به خود اختصاص داده‌اند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/18683
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است