شنبه 9 تير 1403

پرتغال با ميراث زير آب به جذب گردشگر مي‌انديشد

  تاريخ:هجدهم فروردين 1388 ساعت 10:57   |     کد : 18575   |     مشاهده: 4515
به گزارش صنعت نیوز، پرتغال، اميدوار است با توسعه فضاي گردشگري زير آب خود در مناطق تاريخي و ساحلي اين کشور، فرصتي جديد در جذب گردشگران بين‌المللي را فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، پرتغال، اميدوار است با توسعه فضاي گردشگري زير آب خود در مناطق تاريخي و ساحلي اين کشور، فرصتي جديد در جذب گردشگران بين‌المللي را فراهم سازد.

کشتي جنگي قرن هفدهم با تمام تجهيزات خود و هواپيمايي بمب افکن جنگ جهاني دوم که در اعماق سواحل درياي منطقه الغرب پرتغال قرار دارند، مکاني جذاب را براي گردشگران علاقمند به ميراث زير آب به وجود آورده‌اند.

خوزه ويرا، مسئول برگزاري گردشگري زير آب پرتغال در منطقه الغرب (algarve) گفت: اگر چه استقبال چشمگيري از سوي گردشگران اروپايي از کشورهاي مختلفي همچون آلمان، اسپانيا و فرانسه براي بازديد از اين منطقه صورت گرفته است، اما همچنان بايد مشتاقان اصلي اين ميراث را شهروندان پرتغالي دانست.

اين تور مسافرتي که پس از توافق موسسه باستان‌شناسي پرتغال با سازمان بين‌المللي حفاظت از ميراث دريا در ساحل 2004 آغاز شده، بخش قابل توجهي از گردشگران اروپايي اين کشور را به ديدن ميراث زير آب الغرب واداشته است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/18575
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است