شنبه 9 تير 1403

150 ميليون تومان چرخه اقتصادي سفر کارت در نوروز بود

  تاريخ:هجدهم فروردين 1388 ساعت 10:56   |     کد : 18574   |     مشاهده: 1169
به گزارش صنعت نیوز، مدير کل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه گردشگري داخلي کشور هزينه‌هاي اعمال شده در سيستم سفر کارت را در ايام نوروز 150 ميليون و 400 هزار تومان در بخش‌هاي مختلف همچون اقامت و حمل و نقل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، مدير کل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه گردشگري داخلي کشور هزينه‌هاي اعمال شده در سيستم سفر کارت را در ايام نوروز 150 ميليون و 400 هزار تومان در بخش‌هاي مختلف همچون اقامت و حمل و نقل عنوان کرد.

علي شعباني ضمن اعلام اين خبر گفت: در سال گذشته نيز بيش از 9 ميليارد تومان از سوي دارندگان سفر کارت در مراکز اقامتي کشور معامله شد.

شعباني در پاسخ به اين سوال که چرا سفر کارت هنوز به بخش خصوصي واگذار نشده است، گفت: سفر کارت ملي در مرحله اول تنها براي کارکنان دولت و ارائه دهندگان خدمات گردشگري تعريف شده بود و بخش خصوصي در اين طرح قرار نداشت.

وي ادامه داد: مرحله دوم طرح واگذاري سفر کارت ملي براي بخش خصوصي تعريف شده است و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري اين موضوع را پيگيري مي‌کند.

شعباني اظهار داشت: پيش از نوروز 88 پيشنهاد واگذاري سفر کارت ملي به بخش خصوصي به معاون گردشگري کشور داده شد، اما نظر وي اين بود که بعد از نوروز اين کار انجام شود.

وي خاطر نشان کرد: شرايط صدور سفر کارت براي بخش خصوصي فراهم است و در صورت موافقت معاون گردشگري کشور اين طرح اجرايي مي‌شود.

 

http://sanatnews.ir/News/1/18574
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است