شنبه 31 شهريور 1403

نقش بخش‌هاي خصوصي در تقويت گردشگري عربستان پررنگتر مي‌شود

  تاريخ:بيست و ششم اسفند 1387 ساعت 15:03   |     کد : 17962   |     مشاهده: 1109
به گزارش صنعت نیوز، مجمع گردشگري و ميراث باستاني عربستان(SCTA) به منظور توسعه صنايع‌دستي کشور و جذب گردشگر از بخش‌هاي خصوصي مرتبط دعوت به همکاري کرد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، مجمع گردشگري و ميراث باستاني عربستان(SCTA) به منظور توسعه صنايع‌دستي کشور و جذب گردشگر از بخش‌هاي خصوصي مرتبط دعوت به همکاري کرد.

سلطان بن سلمان، رئيس گردشگري و ميراث باستاني عربستان حضور سازمان‌هاي خصوصي را براي پيشبرد اهداف توسعه و ارتقا بخش‌هاي صنايع‌دستي و گردشگري اين کشور لازم و ضروري عنوان کرد.

وي افزود: حضور فعال بخش‌هاي خصوصي براي افزايش درآمد دولت و زمينه سازي فرصت‌هاي جديد شغلي براي جوانان امري ضروري است و مي‌تواند به فرآيند توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري کشور و تبديل آن به يکي از مقصدهاي مهم گردشگري جهان کمک شاياني کند.

سلطان بن سلمان خاطرنشان کرد: دو شهر مقدس مکه و مدينه به دليل برخورداري از جاذبه‌هاي فرهنگي، مذهبي و اعتقادي خود از مهمترين مقصدهاي گردشگران و زائران مسلمان جهان بوده و سالانه، باعث حضور ميليون‌ها مسافر غير بومي به عربستان هستند.

رئيس مجمع گردشگري و ميراث باستاني عربستان تصريح کرد: تنوع توليد صنايع‌دستي در مناطق مختلف اين کشور، يکي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري شده است. تعريف جداگانه هر يک از محصولات از ميراث فرهنگي مناطق مختلف، مي تواند عاملي تعيين کننده در شناخت گردشگران از اين کشور باشد.

عربستان اميدوار است برگزاري جشنواره صنايع‌دستي سال 2010 اين کشور نقشي اساسي بر شناسايي اين بخش از خاورميانه براي ديگر گردشگران داشته باشد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/17962
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است