شنبه 31 شهريور 1403

صدور سفر کارت ملي براي گردشگران استان هاي هدف نوروز 88

  تاريخ:بيست و چهارم اسفند 1387 ساعت 13:07   |     کد : 17888   |     مشاهده: 1119
به گزارش صنعت نیوز، معاونت گردشگري کشور براي گردشگران استان هاي ايلام و سيستان و بلوچستان دو استان هدف گردشگري نوروز 88 سفر کارت ملي صادر مي کند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، معاونت گردشگري کشور براي گردشگران استان هاي ايلام و سيستان و بلوچستان دو استان هدف گردشگري نوروز 88 سفر کارت ملي صادر مي کند.

صنايع دستي و گردشگري شب گذشته در برنامه تهران 20 در اين رابطه گفت: استان‌هاي ايلام و سيستان و بلوچستان داراي قطب هاي تاريخي، طبيعي و فرهنگي بي نظيري هستند که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

محمدشريف ملک زاده در ادامه افزود: همانطور که استاني مانند مازندران از جاذبه هاي گردشگري بالايي برخوردار است به تناسب آن استان سيستان و بلوچستان نيز داراي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي منحصر به فرد است.

وي بر لزوم فرهنگ سازي و توزيع سفر تاکيد کرد و گفت: لازم است مردم با جاذبه هاي تاريخي، طبيعي و فرهنگي تعدادي از استان هايي که در اين زمينه کمتر معرفي شده اند آشنا شوند.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اظهار داشت: معاونت گردشگري کشور هزينه تبليغات تمامي دفاتر خدمات مسافرتي که در پکيج هاي سفر خود مسافران را به اين دو استان سوق دهند مي پذيرد.

وي خاطر نشان کرد: پيش از اين هماهنگي هاي لازم در اين رابطه با شوراي هماهنگي انجمن هاي صنفي سراسر کشور انجام شده بود و قرار شد تا اعضاء هيات مديره اين را بخش نامه و به تمامي دفاتر خدمات مسافرتي ارسال کنند.

ملک زاده همچنين از صدور سفر کارت ملي براي مسافران اين استان ها خبر داد و افزود: خانواده هايي که به دو استان سيستان و بلوچستان و ايلام سفر کنند مي توانند با ارائه کپي شناسنامه و آدرس دقيق خود به روساي ستادهاي استاني براي صدور سفر کارت ملي اقدام کنند.

اين مقام مسئول در معاونت گردشگري کشور در خصوص نرخ مراکز اقامتي و دفاتر خدمات مسافرتي در ايام نوروز گفت: هيچ مرکز اقامتي و دفتر خدمات مسافرتي حق افزايش نرخ خدمات خود را در ايام نوروز ندارد.

وي خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اين زمينه، بدون دادن هيچگونه تذکر پروانه مرکز اقامتي يا دفتر خدمات مسافرتي خاطي لغو مي‌شود.

 

http://sanatnews.ir/News/1/17888
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است