چهارشنبه 6 تير 1403

موزه‌هاي سراسر کشور در ايام نوروز فعال هستند

  تاريخ:بيست و دوم اسفند 1387 ساعت 11:09   |     کد : 17807   |     مشاهده: 1041
به گزارش صنعت نیوز، موزه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري سراسر کشور در ايام نوروز براي بازديد علاقمندان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، موزه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري سراسر کشور در ايام نوروز براي بازديد علاقمندان فعال هستند.

معاون فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در همايش سراسري روساي استان‌ها با بيان اين مطلب افزود: راضي نگاه داشتن مخاطبان موزه‌ها به ويژه در ايام نوروز هدف اصلي معاونت فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري است.

حسين جعفري در ادامه افزود: راهکارهاي اتخاذ شده براي رسيدن به اين مهم در دستور کار ستاد تسهيلات سفرهاي کشور نيز قرار گرفته است.

وي در خصوص ساعات کار موزه‌هاي وابسته به سازمان در سراسر کشور گفت: موزه‌هاي وابسته به سازمان در ايام نوروز از ساعت 9 صبح تا 21 شب فعال خواهند بود و علاقمندان مي‌توانند از اين موزه‌ها بازديد کنند.

جعفري تصريح کرد: معاونت فرهنگي و ارتباطات سازمان در رابطه با سيستم سرمايشي و گرمايشي موزه‌ها برنامه‌هايي را پيش‌بيني کرده است تا براي ايام نوروز در اين زمينه رفع نياز شود.

جعفري اظهار داشت: معاونت فرهنگي و ارتباطات سازمان براي هر يک از 30 استان کشور، تعداد 15 بنر 3 متري و تعداد 20 بنر 12 متري را تهيه کرده است که اين بنرها تا روز دوشنبه در مبادي ورودي استان‌ها و محل موزه‌هاي استاني نصب مي‌شوند.

وي خاطرنشان کرد: چنانچه هر يک از استان‌ها علاقمند به نصب تعداد بيشتري بنر باشند مي‌توانند تقاضاي تجديد چاپ آنها را ارائه کنند.

اين مقام مسئول در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري تصريح کرد: لازم است موزه‌ها براي تهيه بليط مورد نياز در ايام نوروز تا قبل از پايان سال اقدام کنند تا در اين زمينه با مشکل مواجه نشوند.

جعفري خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگي و ارتباطات سازمان در صدد تهيه گزارش از فعاليت‌هاي فرهنگي ستاد تسهيلات سفر استان‌ها در ايام نوروز است و لازم است گزارش اين فعاليت به معاونت فرهنگي سازمان مرکزي ارسال شود./115

 

http://sanatnews.ir/News/1/17807
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است