شنبه 31 شهريور 1403

حضور صنعتگر قزويني در نمايشگاه صنايع دستي نوروزي کرمان

  تاريخ:بيست و يکم اسفند 1387 ساعت 12:29   |     کد : 17736   |     مشاهده: 1101
به گزارش صنعت نیوز، گليم باف قزويني در نمايشگاه نوروزي استان کرمان که توسط سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري اين استان برگزار مي‌شود ، حضور دارد.

به گزارش خبرنگای گروه گردشگری صنعت نیوز، گليم باف قزويني در نمايشگاه نوروزي استان کرمان که توسط سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري اين استان برگزار مي‌شود ، حضور دارد .

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با بيان اين مطلب گفت: نمايشگاه نوروزي صنايع دستي در کرمان از تاريخ 27 اسفندماه سال‌جاري تا 10 فروردين‌ماه سال 88 در محل يخدان مويدي در کرمان برپا مي‌شود .

حميد رضا قاسمي افزود : گليم از جمله رشته‌هاي شاخص و بومي استان قزوين است که معاونت هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان به منظور ترويج و شناساندن اين رشته بومي اين هنرمند را انتخاب و براي حضور در اين نمايشگاه معرفي کرده است .

وي تصريح کرد: اميدواريم با حضور اين هنرمند قزويني رشته گليم بافي هرچه بيشتر به گردشگران و مسافران نوروزي استان کرمان شناسانده شود و رونق و بازاريابي اين رشته را به دنبال داشته باشد .

 

http://sanatnews.ir/News/1/17736
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است