شنبه 9 تير 1403

کميته اطلاع‌رساني کارت‌هاي ATM تشکيل شد

  تاريخ:چهاردهم اسفند 1387 ساعت 10:19   |     کد : 17226   |     مشاهده: 1031
به گزارش صنعت نیوز، مدير کل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه گردشگري خارجي سازمان ميراث فرهنگي کشور از تشکيل کميته اطلاع‌رساني کارت‌هاي ATM در ايران و ساير کشورها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، مدير کل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه گردشگري خارجي سازمان ميراث فرهنگي کشور از تشکيل کميته اطلاع‌رساني کارت‌هاي ATM در ايران و ساير کشورها خبر داد.

مدير کل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه گردشگري خارجي کشور با بيان اين مطلب افزود:در راستاي تبليغ کارت‌هاي ATMکه از مدتي پيش در کشور راه اندازي شد کميته اطلاع‌رساني از سوي معاونت گردشگري سازمان تشکيل شد.

محمدرضا پوينده در ادامه گفت: اين کميته اطلاع‌رساني فعاليت‌هاي قوي در حوزه استفاده ازکارت‌هاي ATM را از طريق سفارتخانه‌هاي ايراني خارج از کشور، سفارتخانه‌هاي خارجي مقيم ايران، شرکت‌هاي خصوصي و شبکه‌هاي بين‌المللي صدا و سيما انجام مي‌دهد.

وي اظهار داشت: طي گزارش‌هاي واصله از فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) در مدت کوتاهي که از بهره‌برداري کارت‌هاي ATM مي‌گذرد گردشگران زيادي به استفاده از اين کارت‌ها تمايل نشان داده و نسبت به شارژ کارت‌ها بين دو هزار تا 100 هزار دلار اقدام کرده‌اند.

مدير کل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه گردشگري خارجي کشور متذکر شد: بانک عامل نيز از شرايط موجود راضي است و مشکلات اندکي که در اين رابطه وجود دارد نيز در حال بر طرف شدن است.

پوينده از صدور کارت‌هاي ATM براي ميهمانان خارجي کنفرانس بين‌المللي ارتقاء گردشگري ميان آسيا و خاورميانه خبر داد و افزود: اين کارت‌ها به عنوان هديه رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري به ميهمانان خارجي اين همايش از صد تا 300 دلار بسته به سطح مقامات شرکت‌کننده در کنفرانس شارژ و در اختيار آنها قرار گرفته است.

وي همچنين برگزاري اين کنفرانس را در ايران موقعيت مناسبي براي مطرح شدن ايران در سطح جهاني عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاري اين کنفرانس فرصت مناسبي را براي ايران به عنوان يکي از کشورهاي جنوب آسيا در راستاي همکاري با کشورهاي شرق آسيا در حوزه گردشگري ايجاد کرده است.

پوينده با بيان اينکه برگزاري کنفرانس‌هاي بين المللي براي ورود گردشگر به ايران بسيار موثر است، متذکر شد: ايران مي‌تواند با بسياري از کشورهاي منطقه تور تلفيقي برگزار کرده و از اين طريق پتانسيل‌هاي گردشگري خود را به ديگر کشورها معرفي کند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/17226
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است