شنبه 9 تير 1403

دعوت از مشايي براي سخنراني در اجلاس شهرداران شهرهاي جاده ابريشم

  تاريخ:سيزدهم اسفند 1387 ساعت 10:48   |     کد : 17198   |     مشاهده: 1029
به گزارش صنعت نیوز، نماينده مقيم برنامه عمران سازمان ملل در چين رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري را براي سخنراني در اجلاس شهرداران شهرهاي جاده ابريشم دعوت کرد و مشايي نيز اعلام کرد در صورت امکان دراين اجلاس حضور پيدا مي‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، نماينده مقيم برنامه عمران سازمان ملل در چين رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري را براي سخنراني در اجلاس شهرداران شهرهاي جاده ابريشم دعوت کرد و مشايي نيز اعلام کرد در صورت امکان دراين اجلاس حضور پيدا مي‌کند.

خالد ملک در ديدار با اسفنديار رحيم مشايي رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري کشورمان گفت:برنامه اي در سازمان جهاني جهانگردي در حال پيگيري است که براساس آن شهرهايي در جاده ابريشم به عنوان مقاصد گردشگري مشخص مي‌شوند.

خالد ملک خاطرنشان کرد:از جمله اقدامات انجام شده در اين حوزه تشکيل گروهي از اشخاص عاليرتبه براي اين امر است.

وي تصريح کرد:علاقه مند هستيم که شما هم در اين طرح مشارکت داشته باشيد و مجمعي از شهرداران جاده ابريشم در کره برگزار خواهد شد که اميدواريم که شما براي سخنراني دراين نشست حضور پيدا کنيد.

نماينده مقيم برنامه عمران سازمان ملل در چين گفت:علاقه مند هستيم که ايران ميزبان يکي از نشست‌هاي بين المللي در اين حوزه باشد و مطمئن هستيم که ايران مي تواند يک نقش جهاني دراين حوزه داشته باشد.

وي با بيان اينکه 60 درصد از تجارت آسيا درخود اين قاره انجام مي شود برگسترش روابط بين کشورهاي آسيا درحوزه هاي مختلف تاکيد کرد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/17198
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است