شنبه 9 تير 1403

برگزاري اولين تور معنوي بودا در تبت

  تاريخ:دوازدهم اسفند 1387 ساعت 15:29   |     کد : 17147   |     مشاهده: 967
به گزارش صنعت نیوز ، سازمان گردشگري منطقه خود مختار تبت به منظور ارتقا سطح شناخت علاقه‌مندان به تعاليم و آموزش‌هاي بودا، توري معنوي را در منطقه کاتماندو و ديگر مناطق ثبت شده در فهرست ميراث جهاني يونسکو برگزار مي‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز ، سازمان گردشگري منطقه خود مختار تبت به منظور ارتقا سطح شناخت علاقه‌مندان به تعاليم و آموزش‌هاي بودا، توري معنوي را در منطقه کاتماندو و ديگر مناطق ثبت شده در فهرست ميراث جهاني يونسکو برگزار مي‌کند.

اين تور که با حضور آموزش‌ دهندگان اين علوم از چند کشور غربي برگزار مي‌‌شود علاقه‌مندان را با هنر و تاريخ غني اين منطقه از طريق بازديد اماکن و معابد متعدد و باستاني تبت آشنا مي‌سازد.

دره کاتماندو که اين تور معنوي در آن برگزار مي‌شود از شش منطقه باستاني ثبت شده در فهرست ميراث جهاني سود مي‌برد که شامل مقبره‌هاي بودانات و سوايامبونات، ميادين کاخ کاتماندو، پاتان وباکتاپور ومعبد هندوهاي پاشوپاتينا است.

افراد شرکت کننده در اين تور علاوه بر بازديد مناطق ذکر شده از صومعه‌هاي بوداييان تبتي و غارهايي که اساتيد باستان بودا در حدود 1500 سال پيش در آن به رياضت مي‌پرداختند نيز ديدن خواهند کرد.

به گفته برگزارکنندگان، اين تور در دو سري هشت روزه و در تاريخ‌هاي 20 تا 28 مارس و 28 مارس تا پنج آوريل برگزار خواهد شد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/17147
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است