شنبه 9 تير 1403

نمايش صنايع‌ چوبي کرمانشاه در نمايشگاه تخصصي گروه چوب ايران

  تاريخ:هفتم اسفند 1387 ساعت 11:18   |     کد : 16884   |     مشاهده: 933
به گزارش صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي سازمان ميراث فرهنگي استان کرمانشاه از حضور فعال صنعتگران و هنرمندان اين استان در نمايشگاه سراسري استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي سازمان ميراث فرهنگي استان کرمانشاه از حضور فعال صنعتگران و هنرمندان اين استان در نمايشگاه سراسري استان فارس خبر داد.

نصرت الله سپهر،معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه با اعلام خبر فوق گفت: هنرمندان و صنعتگران استان با هدف نمايش رشته‌هاي منبت، معرق، گره چيني، نازک‌کاري چوب در چهارمين نمايشگاه سراسري صنايع‌دستي و تخصصي گروه چوب ايران شرکت خواهند کرد.

وي افزود: اين هنرمندان با توليدات چوبي و تنوع رشته‌هاي آن بار ديگر مي‌روند تا در عرصه رقابت با ديگر هنرمندان هم رشته خود،تخصص و تبحر کارشان را محک بزنند.

سپهر با بيان اينکه رشته‌هاي منبت، گره چيني، نازک‌کاري چوب و حجم سازي سنتي چوب از رشته‌هاي زير گروه چوب در ايران مي باشند،خاطرنشان کرد:اين صنايع دستي از سابقه ديرينه‌اي در استان برخوردار بوده و در حال حاضر هنرمندان شاخص و برجسته‌اي در اين رشته‌ها مشغول به فعاليت هستند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/16884
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است