يک شنبه 15 مهر 1403

مسلمان شدن پنهاني شاهزاده كارلس

  تاريخ:بيست و سوم ارديبهشت 1387 ساعت 12:42   |     کد : 168   |     مشاهده: 699

به گزارش صنعت نیوز، پيشتر تمام محافل مطبوعاتي دنيا از مسلمان شدن پنهاني شاهزاده كارلس فرزند ملكه خبر داده بودند. اگر چه خود شاهزاده هيچ موقع اين خبرها را تاييد نكرد اما قرار گرفتن چنين برنامه‌ اي در سفر ملكه انگليس به تركيه داراي مفاهيم زيادي است .

ملكه انگلستان در سفر هفته بعدش به تركيه قرار است با رفتن به مسجدي در اين كشور به صداي دلنشين آيه هايي از قرآن كريم گوش بسپارد.

 "اليزابت دوم" ملكه بريتانيا به دعوت رسمي "عبدا... گل" رئيس جمهوري تركيه براي انجام سفر سه روزه به اين كشور خواهد رفت و با مقامات عالي رتبه تركيه از جمله گل و "رجب طيب اردوغان "نخست وزيري تركيه ديدار و گفتگو خواهد كرد.

از جمله برنامه هاي ملكه اليزابت در سفر به تركيه كه از نگاه روزنامه حريت هم بسيار جالب مي باشد رفتن وي به مسجدي در تركيه و گوش دادن به آيه هاي قرآن كريم خواهد بود .

پيشتر تمام محافل مطبوعاتي دنيا از مسلمان شدن پنهاني شاهزاده كارلس فرزند ملكه خبر داده بودند. اگر چه خود شاهزاده هيچ موقع اين خبرها را تاييد نكرد اما قرار گرفتن چنين برنامه‌ اي در سفر ملكه انگليس به تركيه داراي مفاهيم زيادي است .

ملكه اليزابت دوم در اين سفر ، از شهرهاي آنكارا ، استانبول و بورساي تركيه ديدن مي كند و در نشست زنان عرصه كار انگليس و تركيه در بورسا به عنوان ميهمان افتخاري شركت خواهد كرد.

انتظار مي رود ملكه انگلستان در اين سفر در پيامي از عضويت تركيه در اتحاديه اروپا حمايت كند.

وزير امورخارجه انگليس ملكه اليزابت را در اين سفر همراهي خواهد كرد.

http://sanatnews.ir/News/1/168
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است