چهارشنبه 6 تير 1403

بازديد از بناهاي تاريخي در قزوين رايگان است

  تاريخ:هفتم بهمن 1387 ساعت 10:27   |     کد : 15191   |     مشاهده: 1157
به گزارش صنعت نیوز، رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان قزوين گفت: در ايام مبارك دهه فجر بازديد از بناهاي تاريخي در استان قزوين رايگان است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان قزوين گفت: در ايام مبارك دهه فجر بازديد از بناهاي تاريخي در استان قزوين رايگان است.

محمد مهدي رضاپور اظهار داشت: انقلاب ما ميراث معنوي است كه با تلاش و زحمات فراوان به دست آمده و گوياي استقلال و آزادي كشور و ملت ما است.

وي ادامه داد: به مناسبت اين ايام فرخنده دهه فجر سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين برنامه‌هاي متنوعي را در راستاي اين مهم برگزار مي‌كند.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان قزوين اضافه كرد: برگزاري نمايشگاه عكس "پايداري مردم و پيروزي انقلاب" و شب خاطره در موزه نگارخانه هنر و پايداري، افتتاح سالن نمايشگاهي خانه تاريخي داعي، بازديد رايگان از بناهاي تاريخي، تور يك روزه باستان‌شناسي و راهنمايان محلي از منطقه باستاني بوئين زهرا و دشت قزوين، تور يك روزه پرسنل اداري از موزه عبرت تهران و بازديد هنرمندان و هنرجويان از نمايشگاه دكوراسيون تهران از جمله برنامه‌هاي اين سازمان است.

وي افتتاح مركز آموزش در خرمدشت از توابع شهرستان تاكستان، راه‌اندازي دوره‌هاي آموزشي در روستاي آقابابا از توابع شهرستان قزوين، نمايشگاه صنايع دستي و هنرهاي سنتي در بازارچه صنايع دستي، افتتاح كارگاه معرق صدف در نرجه از توابع شهرستان تاكستان، شركت در نمايشگاه دستاوردهاي 30 ساله انقلاب و بازديد مهد‌هاي كودك و مدارس از مركز آموزش و بازارچه صنايع دستي را از اهم برنامه‌هاي دهه مبارك فجر سازمان ميراث فرهنگي در استان قزوين دانست.

 

http://sanatnews.ir/News/1/15191
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است