شنبه 9 تير 1403

ديدار جوانان برتر با سران 3قوه

  تاريخ:بيست و نهم خرداد 1387 ساعت 19:01   |     کد : 1411   |     مشاهده: 275

صنعت نیوز: مجيد اميدي مدير كل دفتر فرهنگي و اجتماعي سازمان ملي جوانان از ديدار جوانان برتر با سران 3 قوه خبر داد و گفت: اين برنامه از جمله مواردي است كه براي هفته جوان اتفاق مي‌افتد. وي با بيان اين‌كه اعضاي شوراي هماهنگي تشكل‌هاي سراسري هر كدام به نوبه خود جوانان برتر و نخبه را تحت پوشش قرار مي‌دهند، گفت: جشنواره اين شورا در فصل تابستان و در هفته جوان برگزار مي‌شود و در اين برنامه از جوانان برتر معرفي و تقدير خواهند شد.

اميدي درگفتگو گفت‌: جوانان برتر با سران 3 قوه ديدار خواهند داشت ، اين برنامه از جمله مواردي است كه براي هفته جوان اتفاق مي‌افتد‌.

در حال حاضر در دفتر مطالعات و تحقيقات سازمان ملي جوانان در رابطه با جواناني كه تمايل به حضور در صحنه‌هاي علمي دارند تحقيقاتي انجام مي‌شود كه هنوز نتايج آن آماده نشده است.

مديركل دفتر فرهنگي و اجتماعي سازمان ملي جوانان تأكيد كرد: بايد تمام ظرفيت‌هاي موجود در جامعه را مورد ارزيابي قرار دهيم و سپس با توجه به نتايج به دست آمده برنامه‌ريزي شود

مديركل دفتر فرهنگي و اجتماعي سازمان ملي جوانان گفت: بايد دستگاه‌هاي برتر را مجاب كنيم تا بر اساس برنامه‌هاي سازمان حركت كنند.

اميدي با اشاره به برنامه ارتقاي هويت ملي و ديني گفت: اين برنامه در غالب اردوهاي ايرانگردي و ايران‌شناسي براي جواناني كه در زمينه علمي ـ فرهنگي برتر شناخته شده‌اند زمينه بازديد از دستاوردهاي 30 ساله انقلاب براي آن‌ها فراهم مي‌شود و به صورت استاني برگزار خواهد شد.

مديركل دفتر فرهنگي و اجتماعي سازمان ملي جوانان توضيح داد: بيش‌تر دانشجويان به صورت تخصصي در اين برنامه از پروژه‌ها و طرح‌هاي موجود در كشور با توجه به تخصصشان بازديد ‌مي‌كنند براي نمونه در بازديد از تجهيزات نطنز قطعاً از دانشجويان مرتبط با اين حوزه دعوت خواهد شد.

http://sanatnews.ir/News/1/1411
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است