شنبه 9 تير 1403

ضرورت اجرای برنامه تحول اقتصادی رئیس جمهور

  تاريخ:بيست و نهم خرداد 1387 ساعت 13:21   |     کد : 1376   |     مشاهده: 437
به گزارش صنعت نيوز، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت :امروز جبهه اصلی ما ، جبهه اقتصادی است و همه عزم ما باید در این جهت به اراده تبدیل و برنامه تحول اقتصادی رئیس جمهوری ، اجرایی شود .

به گزارش صنعت نيوز،  رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت :امروز جبهه اصلی ما ، جبهه اقتصادی است و همه عزم ما باید در این جهت به اراده تبدیل و برنامه تحول اقتصادی رئیس جمهوری ، اجرایی شود .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نيوز،  عرب مازار ابراز اطمینان کرد: با اجرای برنامه تحول اقتصادی رئیس جمهوری که در صدر آن اصلاح نظام های مالیاتی ، بانکی و گمرکی قرار دارد ، اقتصاد ایران در آستانه شکوفایی قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه اگر بتوان پول را خوب مدیریت کرد ، می توان تمام بنیادهای اقتصاد را زیر و رو کرد ، گفت : ما همه باید فکر کنیم جبهه نبرد اصلی ، جبهه اقتصادی است ، همانطور که درجنگ همه آحاد مردم کمک کردند و هیچکس نمی تواند مدعی شود که فقط گروه خاصی حمایت کردند ، پس باید اراده همه جانبه دولت ، مجلس و مردم عزم شود تا تحول مورد نظر در کشور ایجاد شود .

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر این مطلب که اصل و اساس استقلال اقتصادی ، اتکا بر درآمدهای درون زای اقتصادی است ، گفت : در تمام کشورهای دنیا ، دو نظام مالیاتی و بانکی به عنوان ابزار دولت ها برای کنترل اقتصاد به شمار می روند بر این اساس نظام مالیاتی ، نقش مهمی در مدیریت نظام اقتصادی کشور ایفا می کند..

وی تاکید کرد : اگر می خواهیم کشور را در پایان چشم انداز 20 ساله به کشور اول منطقه تبدیل کنیم ، باید سیاست های اصل 44 که مقام معظم رهبری بدان تاکید کردند به عنوان موتور محرکه بخش اقتصادی در کشور اجرایی کنیم .

عرب مازار ، مبارزه با مفاسد اقتصادی را ضرورتی عام و تام خواند و گفت : همه در کشور می خواهند فعالیت سالم اقتصادی بکنند و تنها درصدی ناچیز هستند که درصدد ایجاد چالش در کشور هستند .

وی افزود : طی سالهای اخیر ، تحولات عظیمی در حوزه نظام مالیاتی کشور صورت گرفته است و ما در بسیاری از ابعاد توانسته ایم به استقلال نسبی برسیم .

عرب مازار اظهار داشت : در بخش تحول نظام مالیاتی ، بیشتر توجه ما بر تحول در ساختار موجود نظام مالیاتی استوار است و از این رو مکانیزاسیون این نظام و تکریم ارباب رجوع به عنوان اصلی مسلم در دستور کار قرار دارد .

وی با اشاره به قیمت بالای نفت خاطر نشان کرد : قیمت بالای نفت در دنیا فریب دهنده است ، چرا که دلار نیز روز به روز بی ارزش می شود و ما قدرت خریدمان افزایش نمی یابد .

http://sanatnews.ir/News/1/1376
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است