چهارشنبه 13 تير 1403

کلینتون به دنبال معجزه

  تاريخ:بيست و سوم ارديبهشت 1387 ساعت 11:40   |     کد : 135   |     مشاهده: 899

به گزارش صنعت نیوز، يک رسانه غربي در بررسي مبارزات انتخاباتي رياست جمهوري در آمريکا فاصله بين هيلاري کلينتون نامزد حزب دموکرات و باراک اوباما نامزد رقيب خود در انتخابات درون حزبي را زياد عنوان کرد و از کلينتون خواست محترمانه صحنه انتخابات را ترک کند.

خبرگزاري فرانسه در تحليلي نوشت: در حالي که ارقام نشان دهنده تخيلي بودن پيروزي کلينتون بر اوباما در انتخابات ماراتني درون حزبي در اين کشور را دارد؛ وي که خود را يک نامزد سرسخت نشان داده است؛ تمايلي براي دادن قدرت به طرف رقيب ندارد.

کلينتون در حالي که در طولاني ترين مبارزه انتخاباتي حزب دموکرات در تاريخ آمريکا شرکت کرده است از خروج محترمانه از چرخه رقابتها خودداري کرده است و منتظر رخ دادن معجزه براي پر کردن فاصله متري خود با نامزد رقيب است.

همسر بيل کلينتون رئيس جمهور سابق آمريکا، روز جمعه در ميان طرفداران خود در کنتاکي که انتخابات مقدماتي 20 مي در آن برگزار مي شود درباره دليل ماندن خود گفت : من به خاطر مردم خواهم جنگيد و از ادامه مبارزه انتخاباتي دست نمي کشم.

وي اکنون در آخرين نفسهاي خود در مبارزه انتخاباتي بر موضوع نژاد تاکيد کرده است و گفته است: سفيدپوست ها به اوباما راي نخواهد داد.

سال گذشته وي، رقيب شکست ناپذير سناتور اوباما تصور مي شد تا در برابر رقيب خود در حزب جمهوريخواه که اکنون جان مک کين شده است قرار گيرد.

انتخابات آمريکا، چهارم نوامبر 2008 (14 آبان 87) برگزار مي شود.

http://sanatnews.ir/News/1/135
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است