چهارشنبه 13 تير 1403

تدوین لایحه ای برای رفاه پرستاران

  تاريخ:بيست و سوم ارديبهشت 1387 ساعت 11:21   |     کد : 127   |     مشاهده: 799

به گزارش صنعت نیوز، رئیس جمهور با اشاره به مشکلات پرستاران در خصوص ساعت کار و سختی کار آنها گفت: بنا به درخواست وزیر بهداشت این موضوع را خارج از نوبت و به صورت دو فوریتی در دولت بررسی می کنیم و سپس لایحه آن را با قید یک فوریت به مجلس هشتم ارائه خواهیم کرد .

دکتر احمدی نژاد در جمع منتخبان پرستاران نمونه افزود: امیدواریم این لایحه با بررسی همه جوانب و به صورتی دقیق تدوین شود و با همراهی مجلس هشتم به تصویب برسد .

رئیس جمهور با بیان اینکه شاخص های درمانی کشور به سرعت در حال ارتقاء‌است تصریح کرد: پایه این حرکت نتیجه تلاش شما پرستاران است و به واقع ما این حرکت و پیشرفت سریع را مرهون زحمات شما هستیم .

آقای احمدی نژاد پرستاری را نمونه بودن دانست و افزود: شغل پرستاری خود به معنای نمونه بودن است چون این کار آنچنان پیچیده و سخت است که هر کسی نمی تواند ان را انجام دهد .

رئیس جمهور با اشاره به تجربه خود در زمینه پرستاری گفت: در سالهای 66 و 67 پدرم در بستری بیماری در بیمارستان بود و باید یک نفر همیشه در کنار او حضور می داشت و این توفیق نصیب من شد تا در کنار تلاش پرستاران خدمتگزاری پدرم را کنم و آن موقع فهمیدم که این شغل چه شغل پیچیده و سختی است .

احمدی نژاد جایگاه پرستاران را انعکاسی از جایگاه و شان حضرت زینب (س) و افزود: شخصیت کامل حضرت زینب (س) شخصیتی یگانه است و باید همه پرستاران به معنای واقعی این شخصیت را الگوی خود قرار دهند و در مسیر کمال حرکت کنند .

رئیس جمهور به برخی مشکلات پیش روی حرکت کشور اشاره و تصریح کرد: وقتی می خواهیم کاری را اصلاح کنیم مسلما با موانع و مشکلاتی مواجه می شویم که مسلما باید آنها را پشت سر بگذاریم اما این مشکلات هیچگاه یکباره درست نمی شود بلکه باید باید قدم به قدم آنها را حل کنیم .

وی افزود: همه آرزوی ما این است که نه تنها ملت ایران بلکه همه بشریت در آرامش زندگی کنند و مسیر شکوفایی پیشرفت را در حداقل زمان ممکن پشت سر گذارند و همه تلاشهای ما نیز در همین مسیر است .

رئیس جمهور در پایان به پرستاران نمونه یک سفر حج عمره هدیه کرد .

http://sanatnews.ir/News/1/127
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است