يک شنبه 8 مهر 1403

خداحافظی رسمی رهبری از گمرک

  تاريخ:بيست و ششم خرداد 1387 ساعت 14:28   |     کد : 1262   |     مشاهده: 253

صنعت نیوز: در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل گمرک ایران که امروز بعدازظهر در تالار همایشهای شهید مرس وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می شود، سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاونان، روسای سازمانهای تابعه و مدیران عامل بانکها و بیمه ها حضور خواهند داشت.

حسین صمصامی سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی در حکمی، اردشیر محمدی را به سمت رئیس کل گمرک ایران منصوب کرده است. محمدی پیش از این ناظر سابق گمرکات گیلان و مدیر کل سابق گمرک بندر انزلی بوده است.

سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی یکی از ماموریتهایی که ریاست جمهوری به عهده وی گذاشته، پیگیری گزارش دیوان محاسبات کشور و برخی گزارشهای دیگر درباره گمرکات کشور اعلام کرده است. سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی در ارتباط با ارزش گذاری کالاها گفته است: در این زمینه بحثهای مختلف مطرح است و من نیز گزارشهای مختلفی را خوانده ام که یکی از آنها مربوط به دیوان محاسبات است.

صمصامی گفته است: در ارزش گذاری کالاهای وارداتی یکی از نکات در ارتباط با تشخیص کالاست و اینکه چه کسری به آن تعلق می گیرد و یکی قیمت گذاری کالای وارداتی است که با چه قیمتی آن کالا وارد کشورمان می شود.

سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکنون سید حمید پور محمدی معاون امور بانکی، بیمه ای و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و هاشم رهبری رئیس کل گمرک ایران را تغییر داده و گفته می شود برخی دیگر از معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز به زودی تغییر خواهند کرد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/1262
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است