شنبه 9 تير 1403
در راستای سیاستهای کنترل بازار:

اولین نمایشگاه محصولات غذایی در تهران برگزار می شود.

  تاريخ:بيست و پنجم خرداد 1387 ساعت 18:59   |     کد : 1230   |     مشاهده: 453
به گزارش صنعت نیوز، نخستین نمایشگاه محصولات غذایی تهران از 7 لغایت 12 مرداد ماه سال جاری به مدت شش روز به همت کانون انجمنهای صنفی صنایع غذایی و همکاری شرکت نیاک در سالن حجاب تهران برگزار می شود.

به گزارش صنعت نیوز، نخستین نمایشگاه محصولات غذایی تهران از 7 لغایت 12 مرداد ماه سال جاری به مدت شش روز به همت کانون انجمنهای صنفی صنایع غذایی و همکاری شرکت نیاک در سالن حجاب تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، امیر مازیار شاکری دبیر برگزاری اولین نمایشگاه محصولات غذایی تهران در گفتگو با ستاد خبری نمایشگاه ضمن بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 5000 متر مربع در حالی آغاز به کار می کند که شرکتهای تولیدی صنایع غذایی جدیدترین محصولات خود را در معرض ارائه و عرضه عمومی قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی در ادامه افزود: از آنجا که کیفیت بالا در صنایع غذایی موجب گسترش روزافزون تقاضا می شود لذا حضور شرکتهای تولیدی به منظور آگاهی دادن به مصرف کنندگان و شناساندن ارزش های غذایی مناسب کاملا ضروری به نظر می رسد.

به گفته وی آشنایی با محصولات جدید، ارتقاء سطح آگاهی مردم از استانداردهای مواد غذایی، آگاهی یافتن از قیمتهای واقعی محصولات غذایی، حضور مستقیم بین مصرف کنندگان و رقباء، معرفی شرکتهای برتر...مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور می باشد.

شاکری در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به محصولات ارایه شده در نمایشگاه اظهار کرد: شرکتهای برتر محصولاتی چون فرآورده های کشاورزی، پروتئینی، لبنی، نوشیدنی ها، شیرینی و شکلات، روغن، انواع کنسرو، غذاهای آماده طبخ و...را می توانند با تخفیف حداقل 10 درصدی در نمایشگاه به مردم عرضه نمایند.

دبیر برگزاری اولین نمایشگاه محصولات غذایی تهران قرعه کشی و اهداء جوایز ویژه را یکی از برنامه های تشویقی نمایشگاه عنوان کرد و اذعان داشت متقاضیان و شرکتهای تولیدی جهت حضور در نمایشگاه می توانند با شماره تلفنهای 88522328و22519260 تماس و یا به نشانی اینترنتی www.foodex.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است: اولین نمایشگاه محصولات غذایی تهران با حضور فعالان این صنعت از تاریخ هفتم لغایت دوازدهم مرداد ماه سال جاری به مدت 6 روز به همت کانون انجمنهای صنفی صنایع غذایی ایران و همکاری شرکت نیاک در سالن حجاب تهران واقع در خیابان فاطمی برگزار می شود.

 

http://sanatnews.ir/News/1/1230
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است